Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Atin..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do follow


Tagboard!

PUT YOUR CBOX width="210"
My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Your name
Help:
Salam Perkenalan :)
Thursday 27 December 2012 | 06:58 | 0 comments

ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA :)
Salam perkenalan buat semua yang sudah saya kenali, sedang dikenali dan bakal berkenalan.. Apa kabar semua??Saya adalah pengedar Shaklee yang sah dan juga pengguna tegar kepada produk Shaklee..Saya seorang ibu bekerjaya yang amat amat amat obses dengan dunia penyusuan ibu secara esklusif..
Semasa anak berusia 8 bulan saya mengalami masalah mengumpul stok EBM kerana tahap kesihatan yang tidak mengizinkan..Hal ini amat merungsingkan saya..Setiap hari saya mencari alternatif untuk tidak memberi ank dengan susu formula..Pencarian saya akhirnya berakhir apabila saya mencuba produk shaklee..Alhamdulillah dengan izin ALLAH, saya amat bersyukur dengan SET 3M sehingga sekarang anak saya masih menikmati dunia penyusuannya..Apabila saya amat berpuas hati dengan produk ini saya terus bersemangat ingin membantu ibu-ibu yang lain untuk turut menjayakan penyusuan ibu secara esklusif..Jadi pada ibu-ibu di luar sana jangan mudah berputus asa kerana insyALLAH kalau kita berusaha berusaha dan terus berusaha dan dengan semangat yang nekad kita akan berjaya biarpun apa jua rintangannya.......

Salam sayang,
MommyZara















| Newer Post